Set of Sweet 17 Status – 1

Posted: March 7, 2014 in नेhe Status

group of happy finger smileys with speech bubbles 2

Sweet + Interesting Facebook Status || Tweeter Tweet Collection @ Social Media

 

>>1>>छल्किएका प्याला झैँ – छल्किन्छ जिन्दगी ! ओठसामु नपुग्दै – रित्तिन्छ जिन्दगी !!😦

>>2>> Among ‘a lot of ppl’ – surrounded by ‘a few ppl’ – finally wid ‘almost no one’ !! # life

>>3>> बडो निर्दयी छ यो काठमाडौँ – दुनियाँको निद हराम गरि आफु चै कालो अन्धकार को सिरक ओढ़ी मस्त सुत्छ ! साला #

>>4>> यादका झरिहरु , सम्झनाका हिमपात अनि स्मृतिको पहिरो – यो बर्षातमा त मेरो घरबारै उठिवास हुने भो ! म्या ** स #

>>5>> मनको कुनै कोन्टीमा सेन्टी भै लुकेका – मेरा खुसीहरू !!😦 !!

>>6>> केहि सोध्न खोज्छु म –

सुन्नुस न !
– Sorry ! Discotheque मा slipper लाउने सित म कुरा गर्दिन !
अनि म चैं slipper झैँ उदाङ्गो सोच भएको सित ! जुत्ता भन्दा त बढी तपाईको सोच गन्हायो, दाइ !

>>7>> i know life is busy .. full of busy .. bt frns are there to make the busy life to easy !! frn forever !!!  :) 

>>8>> तिमी भुल्न त धेरै सजिलो छ साथी … तर तिमीसँग बिताएका पल – म्या ** स – म मर्ने भए यो चोटी  😦

>>9>> उफ् ! माइक्रोले नि पुरानो गीत मात्रै बजाउँछ ! Nostalgic मात्र बनाउँछ ! उमेर ढल्कदै गएको महसुस गराउँछ ! तोइत !  :(

>>10>> तिमी आफै पड्काउ ~ पड्काउ type को छौं – तिमी के bubblegum पड्काउछौँ ???😛

>>11>> तिम्रो यादका तरंगमा एति अल्झिन थालेछु – Senseless हुन थालेछु – मुर्दा हुन थालेछु म ! भुकम्प गएको नि चाल पाइन मैले !😦

>>12>> मलाई त तिम्रा यी आँखा झरेका पात झैँ लाग्छन् ! ति हावाले डुलाउँछन् – यी तिमी आफैँ ! के खोज्दै छौं , हँ ??

>>13>> पछाडी बस – म छोडीदिन्छु !
तिमीलाई छोड्न बाहेक अरु के नै आउँछ र ?

>>14>> झरि – आकाशका या तिम्रा आखाँका – केहि अन्तर छैन ! बेला न कुबेला बिना काम झर्छन – पिचिक पिचिक ! Tension मात्रै !! # जोत्को !!

>>15> केहि यादहरु पखालिएर गए झरी को भेल संगै – केहि भने ताजा भएर आए खुलेको आकाश झैँ !! # झरी – रुकिने तरखरमा !!!

>>16>> गालाको यो खोविल्टोमा मादक तिम्रा ओठहरुले स्पर्श गर्दा भक्कानिन्छ मुटु , तप्प चुहिंछ आँशु र समाहित हुन्छ तिनै खोविल्टोमा ! व्यग्रता तथा रोदन का बुँदहरु ओठ भै तिम्रो आत्मा सम्म पुगुन ! # आशा # अभिलाशा !!

>>17>> Friday – यहि एक रात त हो हप्ताभरिमा , हामी मान्छे भएर बाच्ने – उन्माद उडानमा # weekend  :)

If You Liked the above Post then Plz like the Facebook Page of this Blog  ‘Ametya‘ – for new post.

Leave a Reply using mail or your social media FB, Twitter etc.

